Middeleeuwen op school is een samenwerking van Ridder Dolf en Magisch Verhaal. Na jaren lange samenwerking zijn we een nog groter samenwerkingsverband aangegaan wat heeft geleid tot Middeleeuwenopschool.nl. Door onze samenwerking kunnen wij een uniek pakket aanbieden.

Ridder Dolf, is een bekende Kampenaar en gaat in het dagelijks leven door het leven als Dolf Schinkel.

Dolf is een absolute vakman. Met zijn houtsnijatelier maakt hij in opdracht, de mooiste creaties. En met zijn passie voor de Middeleeuwen gaat hij het hele land door om zijn kennis te delen met iedereen die het maar wilt aanhoren. Wist u dat Ridder Dolf zelfs een eigen stripboek heeft?

Martin Cornielje: is entertainer bij Magisch Verhaal. Met zijn rare capriolen zet hij al jaren de entertainment wereld en klaslokalen op zijn kop. Geregeld te vinden op een bruiloft of een festival. Martin biedt entertainment zoals het nog nooit gezien is. Martinus Zotteklep is een typetje van Martin die niet van echt te onderscheiden is. En Martinus komt graag bij u langs op school.