Ook kunnen wij op scholen ons kampement opzetten. Dit kan misschien bij u op school of in de directe omgeving. Misschien gecombineerd met andere scholen die ook dit thema behandelen, mogelijk in overleg met uw gemeente. U kunt ook denken aan een  “schoolreisje” voor de onderbouw. Dit kan zelfs gecombineerd worden met andere scholen zodat de kosten per school lager worden.

Wij nemen een aantal tenten en een grote luifel mee. In de tent of onder de luifel vertelt de ridder over het vechten en leven in de Middeleeuwen.

De nar loopt rond en vermaakt de kinderen die op dat moment niet bezig zijn.

Daarnaast kunnen de leerlingen verschillende Middeleeuwse spelen spelen. Hier kan zelfs een competitie van gemaakt worden zodat het beste groepje tot winnaar benoemt kan worden. De winnaars kunnen tot echte ridder of jonkvrouwe worden geslagen door de aanwezige ridder.

Uiteraard stellen wij aan de hand van uw wensen een prachtig programma voor jullie op.